آ
-
آذریان، مریم
بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]
-
آذری سامانی، دکتر مهدی
گفتمان انواع انتروپی در رمان «وی» نوشته توماس پینچن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 163-181]
-
آزاد، دکتر مه ناز
تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]
-
آزادانیپور، مریم
بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]
-
آزمان، نور عزتی
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
آژیده، دکتر پرویز
توانش میان فرهنگی: اصل فراموش شده در کتابهای درسی زبان انگلیسی ایرانیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 167-183]
-
آقازاده، دکتر زهرا
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
-
آمنوروی، دکتر کازمس ری
خیزش در «خیزش»: تحلیل چندروشی اشعار باب مارلی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 159-178]
-
آمنوروی، کازموس رای
تحلیل مضامین سرودهای دانشگاههای دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]
-
آموری، دکتر مایکل دی
انگیزش در زبان دوم از منظر نظریه اجتماعی-فرهنگی و نظریه پیچیدگی/سیستم های پویا: بررسی تناسبپذیری دو نظریه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 31-61]
-
آهنگری، دکتر سعیده
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
آهور، دکتر توران
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
ا
-
ابراهیمی، دکتر سید فؤاد
کاربرد و نقش اسامی کلیشه ای در مقالات رشته زبانشناسی کاربردی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 201-211]
-
ابراهیمی، دکتر سید فؤاد
«ما ارتباط را بررسی میکنیم . . .» تحلیل بین رشتهای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
-
ابوالعلائی، میرحبیب
تجزیه تحلیل روزنامه ایران دیلی و یو اس تودی از دیدگاه عناصر فراگفتمانی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 7-28]
-
احمدی، مریم
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
-
استاد، امید
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
-
اسدالله فام، دکتر حسن
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
اسدزادیان، دکتر قادر
تحلیل متعارفی از رابطۀ بین ویژگیهای شخصیتی، نگرش، انگیزش و مهارت نوشتن زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 135-154]
-
اسدزادیان، فرشته
تحلیل متعارفی از رابطۀ بین ویژگیهای شخصیتی، نگرش، انگیزش و مهارت نوشتن زبانآموزان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 135-154]
-
اسدی، الهه
سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
-
اسفندیاری، دکتر رجب
استفاده از انگاره ی چند وجهی راش جهت بررسی مقالات دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی در آزمون های مصحح محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 93-119]
-
اسفندیاری، دکتر رجب
معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]
-
اسفندیاری، دکتر رجب
بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]
-
اسفندیاری، دکتر رجب
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
-
اسفندیاری، رجب
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
-
اسکندری، شکوفه
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
-
اسلامی، رقیه
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
-
اسماعیل زاد، محیا
بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]
-
اسماعیلی، سیده زهرا
پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]
-
اسماعیلی، سیده فاطمه
تروما و بهبودی در رمان «ستارهی نقرهای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]
-
اسمعیلی کردلر، دکتر مقصود
ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]
-
اسمعیلی کردلر، دکتر مقصود
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
اسنایدر، پروفسور وندی
مصاحبه با پروفسور وندی استاینر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 3-7]
-
اصغری، محدثه
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
اطلاع، پریسا
بررسی اصلاحات در باورهای آموزشی معلمان: مقایسه معلمان پیش از خدمت و معلمان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 55-75]
-
افضلی، دکتر کتایون
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
-
افضلی، کتایون
بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]
-
اقتصادی، دکتر احمد رضا
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
الیاسی، دکتر محمود
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
امامی پور، علی
آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]
-
امیرقاسمی، دکتر علی
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
امینی، دکتر دااود
تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]
-
امینی، دکتر داود
متنیّت: در آموزش زبان انگلیسی بر کدام «شکل زبانی« باید تکیه داشت؟
متن سخنرانی دکتر کاظم لطفی پور ساعدی در دومین کنفرانس ملی بررسی مسائل زبان انگلیسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
9-10 اردیبهشت 1397 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 7-19]
-
امینی، دکتر داود
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
-
امینی، دکتر داود
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
-
امینی، دکتر داود
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
-
امینی، دکتر داود
مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]
-
امینی، دکتر داود
مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]
-
امینی، دکتر داود
مصاحبه با پروفسور بهروز عزبدفتری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 5-7]
-
امینی، دکتر منصور
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
امینی، منصور
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 45-61]
-
انصارین، دکتر علی اکبر
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]
-
انورحقیقی، مهرانگیز
امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]
-
اوکیه ره، ریچارد بافر
تحلیل مضامین سرودهای دانشگاههای دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]
-
ایوبی، سعید
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
ب
-
باباپور، مینا
به کار بردن فراگفتمان در علم عام و حرفه ای: موردهای طفره ها و تشدیدها [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 99-120]
-
بالغی زاده، دکتر ساسان
بررسی نقش سطح بسندگی زبان فراگیران ایرانی زبان خارجی در دیدگاه آنها نسبت به استفاده از زبان اول در بافت آموزشگاهی: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-31]
-
بایی، معصومه
دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]
-
بذرگرزاده، المیرا
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
بکر، دکتر ماریانا لیما
انگیزش در زبان دوم از منظر نظریه اجتماعی-فرهنگی و نظریه پیچیدگی/سیستم های پویا: بررسی تناسبپذیری دو نظریه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 31-61]
-
بلستروس سوریا، دکتر نوریا
جمعی سازی سوگیری برای تخصیص نوبت به عنوان آموختنی به کمک برنامهریزی پیش از تکلیف [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 133-160]
-
بلورچی، امین
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
-
به آفرین، دکتر سیدرضا
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
-
بهروزی زاد، دکتر ثریا
پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]
-
بهزادپور، دکتر فؤاد
معرفی کتاب:«عاملیَت در مدرسان زبان» [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 269-273]
-
بهزادپور، دکتر فؤاد
بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]
-
بهنام، دکتر بیوک
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
-
بهنام، دکتر بیوک
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
بهنام، دکتر بیوک
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
-
بهین، دکتر بهرام
ادبیات کاربردی چیست؟ [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 21-33]
-
بهین، دکتر بهرام
سرمقاله، جلد 7، شماره 1 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 1-2]
-
بهین، دکتر بهرام
مصاحبه با دکتر فرشید سادات شریفی پیرامون ماهیت ادبیات کاربردی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 3-6]
-
بهین، دکتر بهرام
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
بهین، دکتر بهرام
سرمقاله، جلد نهم، شماره دوم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 1-2]
-
بهین، دکتر بهرام
سرمقاله، جلد یازدهم، شماره اول [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 1-4]
-
بیلووسکی، ولادیمیر
مهارت های میان فردی در شکل گیری توانش ترجمه: ارائۀ یک مدل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 185-198]
پ
-
پارکر وبستر، دکتر جون
خوانش انکساری چندسوادی، اقدام پژوهی مشارکتی معلمان و نظریه فعالیت تاریخی فرهنگی: درهم تنیدگیها و بینشها در آموزش زبان بومی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 107-131]
-
پناهی، مهشید
نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]
-
پورقاسمیان، دکتر حسین
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
-
پورقریب، دکتر بهزاد
دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]
-
پورگیو، دکتر فریده
آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]
-
پیرنجم الدین، دکتر حسین
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
ت
-
تحریری، دکتر عبدالرضا
بررسی رابطه بین سرسختی و ممارست آکادمیک در بین زبانآموزان دبیرستانی ایران از منظر روانشناسی مثبتگرا و نظریه کنترل ارزش [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
-
تحریریان، دکتر محمد حسن
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
-
تقی زاده، دکتر علی
مطالعهای درباره هنر اغوا در نمایشنامه ریچارد سوم: تحلیلی بر شبیهسازی استادانه شکسپیر از دیدگاه بودریار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 235-249]
-
تقی زاده، دکتر محبوبه
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد آنلاین با موفقیت بالا و پایین [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 33-54]
-
تهامی، لعیا
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 99-108]
-
توتونچیان، ژیلا
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
توزیده، محمدرضا
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
ج
-
جاویدشاد، دکتر مهدی
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
-
جاویدشاد، مهدی
رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]
-
جعفرپور، علی اکبر
مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]
-
جمشیدی، مهرناز
تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]
-
جوادی، شلاله
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]
-
جوانمردی، فاطمه
بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]
چ
-
چالاک، دکتر عزیزه
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
ح
-
حجاری، دکتر محمد جواد
بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]
-
حجاری، لیلا
مطالعهای درباره هنر اغوا در نمایشنامه ریچارد سوم: تحلیلی بر شبیهسازی استادانه شکسپیر از دیدگاه بودریار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 235-249]
-
حدائق، دکتر بهی
رابرت مریت، «مردکیکی»، بومیان استرالیایی، آلتوسر، ابزارهای ایدئولوژیک حکومتی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 265-281]
-
حدیثی، فرشته
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
-
حسین نژاد، ساناز
کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]
-
حسینی، دکتر سیده مریم
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
-
حسینی، محسن
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
-
حسینی، منا
معرفی کتاب: «خلق تخصص از راه تجربه» [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 213-217]
-
حسینی انهاری، مصطفی
معرفی کتاب «تعامل ادبیات و فراگیری زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی» [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 247-249]
-
حسینی فرد، سید محمد
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
-
حشمدار، دکتر محمد
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
حیدرزادگان، دکتر نازیلا
درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]
-
حیدرنژاد، دکتر طاهره
ترجیحات سبک تدریس به عنوان تابعی از خودکارآمدی، تنظیم هیجان، آموزش انعکاسی، و ذهن -آگاهی در تدریس: نگاهی به یک محیط آموزش زبان انگلیسی [(مقالات آماده انتشار)]
خ
-
خاقانی نژاد، دکتر محمد صابر
بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]
-
خاقانی نژاد، دکتر محمد صابر
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
-
خاکسار، محمدرضا
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
-
خانبازیان، امین
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
-
خانلرزاده، ندا
مشخصات ساختاری در ارائه های کنفرانس گویشوران غیر بومی زبان انگلیسی: بررسی کاربرد ساختار مجهول و شبه گسسته [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 121-134]
-
خدادوست، دکتر محمدرضا
ارزیابی رمان «کشتن پرنده مقدس» از منظر روش نقد خواننده محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 201-215]
-
خددارضا، محمد رضا
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]
-
خرسندی، جواد
مصاحبه با پروفسور وندی استاینر [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 3-7]
-
خوئی اسکوئی، صابر
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
خوشدل، اجسان
سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]
-
خیراندیش، گلسا
نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
د
-
داوری، دکتر حسین
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
-
درخشان، دکتر علی
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
-
درخشان، دکتر علی
مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]
-
دشت پیما، دکتر ناصر
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
-
دهکردی، زینب
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
-
دوال، پروفسور ژان-مارک
مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]
-
دوبختی، دکتر لیلا
نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]
ذ
-
ذاکروفایی، حمیدرضا
بررسی نقش سطح بسندگی زبان فراگیران ایرانی زبان خارجی در دیدگاه آنها نسبت به استفاده از زبان اول در بافت آموزشگاهی: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 9-31]
-
ذهابی، علی
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 45-61]
ر
-
رحیم پور، پروفسور مسعود
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
-
رحیمی، پردیس
تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]
-
رحیمی پور، دکتر سعید
ارزیابی رمان «کشتن پرنده مقدس» از منظر روش نقد خواننده محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 201-215]
-
رستگار، بهناز
بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]
-
رستگار نادری، طیبه
بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]
-
رستمی، دکتر فرزاد
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
-
رستمی، فرزاد
تحلیل گفتمان انتقادی در مورد نقش زنان در تبلیغات رسانه های چاپی (مطالعه موردی مجله یاقوت سلامت) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-45]
-
رستمی، فرزاد
تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]
-
رشوند سمیاری، دکتر شکوه
تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]
-
رضائی، شیرین
بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]
-
رضانژاد، دکتر عاطفه
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
رضایی، دکتر افشین
آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]
-
رضایی، دکتر افشین
ترجیحات سبک تدریس به عنوان تابعی از خودکارآمدی، تنظیم هیجان، آموزش انعکاسی، و ذهن -آگاهی در تدریس: نگاهی به یک محیط آموزش زبان انگلیسی [(مقالات آماده انتشار)]
-
رضایی تالار پشتی، دکتر عبدالباقی
دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]
-
رفیعی سخایی، سپیده
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
-
رمزی، ملیکا
«بیرونجهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تکشاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]
-
رمضانی، دکتر ابوالفضل
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
-
رمضانی، دکتر ابوالفضل
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
رمضانی، دکتر ابوالفضل
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
-
روحانی، دکتر علی
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
-
روسبرو، دکتر الساندرو
نظریه اجتماعی-فرهنگی ویگوتسکی برای زبان آموزان زبان دوم: پرداختن به قابلیت های همسان با برنامه های درسی عمومی مدرسه محور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 183-204]
ز
-
زارع زاده، علی
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
-
زارعی، دکتر عباسعلی
بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]
-
زارعی، عباسعلی
بررسی روشهای یادیار زبانی در یادگیری اصطلاحات زبان دوم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 219-239]
-
زنگویی، دکتر علی
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
س
-
سادات شریفی، دکتر فرشید
مصاحبه با دکتر فرشید سادات شریفی پیرامون ماهیت ادبیات کاربردی [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 3-6]
-
ساعی دیباور، سارا
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
-
ساعی دیباور، سارا
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
ساعی دیباور، ساناز
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
-
سالمی، راضیه
مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]
-
سعادتی، دکترسیامک
نامیرایی در ادیان بزرگ و اسطوره های ایران، بین النهرین، سومر و یونان [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
-
سعدآبادی مطلق، دکتر حسین
بررسی اصلاحات در باورهای آموزشی معلمان: مقایسه معلمان پیش از خدمت و معلمان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 55-75]
-
سعیدی، دکتر زری
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
-
سعیدی، دکتر مهناز
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
سعیدی، دکتر مهناز
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
-
سلحشور، دکتر فرزاد
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
-
سلمانپور، علی
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
سلیمانی، دکتر مریم
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
-
سید رضایی، دکتر سید حسن
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
-
سیدرضایی، دکتر زری سادات
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
-
سیری، دکتر مسعود
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
-
سیفوری، دکتر زهره
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
-
سیفوری، دکتر زهره
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
سیفوری، دکتر زهره
مداخله خودسنجی معیار-محور در توسعه صحت دستوری، منابع واژگانی و انسجام نوشتار زبان آموزان پیشرفته ایرانی: تکلیفهای مشترک و مستقل [(مقالات آماده انتشار)]
-
سیفوری، دکتر زهره
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
-
سیکمان، دکتر سبینه
خوانش انکساری چندسوادی، اقدام پژوهی مشارکتی معلمان و نظریه فعالیت تاریخی فرهنگی: درهم تنیدگیها و بینشها در آموزش زبان بومی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 107-131]
-
سیو انگ، دکتر لین
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
ش
-
شاهدعلی، صنم
رویارویی با امر واقع نشانهشناسی سایبر در کتابهای آلیس [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 199-215]
-
شرافتی، سجاد
ارتباط بین سیستم خودکار انگیزشی یادگیری زبان دوم، توانایی خواندن و درک مطلب، و جنسیت: مطالعه ای درمورد زبان آموزان زبان انگلیسی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
-
شریفیان، دکتر فرزاد
طرحواره ی فرهنگی ایرانی: راهبرد های پاسخ به تعریف و تمجید توسطزبان آموزان ایرانی بر سایت های شبکه های اجتماعی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 61-81]
-
شهیدی تبار، دکتر مصطفی
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
-
شیخ پورآهندانی، سمیه
بررسی اثربخشی ترکیب اطلاعات در مقایسه با تصویرسازی (زیمرمان و هاچینز، 2003) بر پیشرفت زبان تخصصی دانشجویان کارشناسی حسابداری با لحاظ جنسیت [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 93-109]
-
شیرازی فرد، هانیه
آموزش مهارت نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی در پرتو گفتگوی مشارکتی ترکیبی از روش تمرین محور: بررسی دستاوردهای یادگیرندگان و ادراک معلمان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 141-160]
ص
-
صابر مقدم رودسری، ساناز
مداخله خودسنجی معیار-محور در توسعه صحت دستوری، منابع واژگانی و انسجام نوشتار زبان آموزان پیشرفته ایرانی: تکلیفهای مشترک و مستقل [(مقالات آماده انتشار)]
-
صاحب خیر، دکتر فرناز
تأثیر بازنمایی تصویری ، بازنمایی متنی و واژگانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 185-200]
-
صاحب خیر، دکتر فرناز
تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]
-
صالح، سحر
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
-
صالح پور، سارا
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
صبوری، دکتر حسین
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
-
صبوری، دکتر حسین
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
-
صفدری، دکتر سعید
بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]
-
صفری، رویا
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
ط
-
طالبی آشتیانی، شیوا
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
-
طایفی، دکتر شیرزاد
پژوهشی در زبان و جنسیت در رمانهای «شبهای تهران» و «عزاداران بیل» [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 227-241]
ع
-
عادل، دکتر سید محمد رضا
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
عاطفی بروجنی، سمیرا
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
-
عالمی، دکتر مینو
مشخصات ساختاری در ارائه های کنفرانس گویشوران غیر بومی زبان انگلیسی: بررسی کاربرد ساختار مجهول و شبه گسسته [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 121-134]
-
عالمی، دکتر مینو
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
عامری، فیروزه
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
-
عباسیان، دکتر غلامرضا
آموزش مهارت نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی در پرتو گفتگوی مشارکتی ترکیبی از روش تمرین محور: بررسی دستاوردهای یادگیرندگان و ادراک معلمان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 141-160]
-
عبداللهی، عاطفه
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
-
عرب احمدی، صائمه
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
-
عزبدفتری، دکتر بهروز
مصاحبه با پروفسور بهروز عزبدفتری [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 5-7]
-
عزبدفتری، دکتر بهروز
مداخله خودسنجی معیار-محور در توسعه صحت دستوری، منابع واژگانی و انسجام نوشتار زبان آموزان پیشرفته ایرانی: تکلیفهای مشترک و مستقل [(مقالات آماده انتشار)]
-
عزیزپور، دکتر شیوا
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
-
عزیزمحمدی، دکتر فاطمه
سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]
-
عزیزی، دکتر زینب
آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]
-
علوی، دکتر معصومه
استفاده از استراتژی های درک مطلب، سازماندهی مجدد و درک مطلب استنباطی توسط مربیان و دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 179-196]
-
علوی حسینی، سید صابر
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 45-61]
-
علوی شوشتری، دکتر سید مجید
رمان زوال جمعی: هویت های پیش ساخته، خلأ معنوی و زندگی طرد شده در «عصر یخبندان» اثر مارگارت درابل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-233]
-
علیزاده، دکتر غیاث الدین
شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]
-
علی سلیمی، دکتر اسمعیل
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
-
علی نسب، مهسا
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
غ
-
غفاری، دکتر محمد
«بیرونجهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تکشاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]
-
غفورنیا، دکتر نرجس
ارتباط بین سیستم خودکار انگیزشی یادگیری زبان دوم، توانایی خواندن و درک مطلب، و جنسیت: مطالعه ای درمورد زبان آموزان زبان انگلیسی در ایران [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
-
غفوری، دکتر ناصر
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
-
غفوری، محمد
بررسی رابطه بین سرسختی و ممارست آکادمیک در بین زبانآموزان دبیرستانی ایران از منظر روانشناسی مثبتگرا و نظریه کنترل ارزش [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
-
غلامی، دکتر جواد
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
-
غلامی، دکتر جواد
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
ف
-
فرجامی، دکتر هادی
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
-
فرحزاد، فرزانه
امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]
-
فرخی، دکتر فرهمن
پایبندی عملی مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به پسامتد و آموزش منتقدانه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
-
فرنیا، دکتر مرییم
«ما ارتباط را بررسی میکنیم . . .» تحلیل بین رشتهای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
-
فرهمندفر، دکتر مسعود
شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]
ق
-
قائمی، دکتر فرید
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
-
قادری، دکتر فرح
تروما و بهبودی در رمان «ستارهی نقرهای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]
-
قموشی، معصومه
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
قنبر، دکتر حسام الدین
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
ک
-
کریم نیا، اامین
تحلیل گفتمان انتقادی از تلویحات سیاسی در سه ترجمه فارسی "مزرعه حیوانات" [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 61-74]
-
کریم نیا، امین
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 63-80]
-
کریم نیا، دکتر امین
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
-
کریمی اقدم، دکتر سعید
مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]
-
کریمی اقدم، دکتر سعید
آموزش زبان انگلیسی در نروژ: رشتۀ دانشگاهی مستقل یا رشتۀ دانشگاهی وابسته؟ [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 77-102]
-
کریمی اقدم، دکتر سعید
نظریه اجتماعی-فرهنگی، گفت و گوی بین نظریهای و قیاس(نا)پذیریهای حوزۀ فراگیری زبان دوم: دیباچهای بر ویژهنامه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]
-
کریمی علویجه، دکتر خدیجه
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
-
کشیری، مولود
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد آنلاین با موفقیت بالا و پایین [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 33-54]
-
کورت ییلدیز، زینب
درام سینک آشپزخانه و طبیعت گرایی: تئاتر انگلیس پس از جنگ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 139-149]
-
کوهی، داود
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 109-124]
-
کوهی، دکتر داود
به کار بردن فراگفتمان در علم عام و حرفه ای: موردهای طفره ها و تشدیدها [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 99-120]
-
کوهی، دکتر داود
بررسی ترجمه فارسی آنلاین نشانگرهای فراگفتمانی در مباحث ریاست جمهوری آمریکا [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 51-64]
-
کوهی، دکتر داود
مواجهه با چالش پیوندخوردگی ژانری در پژوهش و آموزش انگلیسی برای اهداف آکادمیک [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 23-37]
-
کوهی، دکتر داود
پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]
-
کوهی، دکتر داود
ما نیازمند افق های نو هستیم: در جستجوی گزینه هایی جهت سهسویهسازی مطالعات گفتمانهای آکادمیک [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 251-268]
-
کیانی پور، گلشن
بررسی استراتژیهای به کار رفته توسط معلمان جهت افزایش تعاملات بین معلم-دانش آموز و دانش آموز-دانش آموز [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 119-140]
-
کیسلینگ، الیزابت
اثر آموزش زبان مبتنی بر مفهوم بر یادگیری «نگره» توسط زبانآموزان مبتدی: شواهد تجربی مقدماتی مبنی بر اثرپذیری کمتر آموزش مفهوم «بیکرانگی» به زبانآموزان مبتدی از نگرۀ واژگانی [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 63-84]
گ
-
گراتزی، دکتر انریکو
انگلیسی به عنوان زبان ارتباطی مشترک و نظریه اجتماعی-فرهنگی: یک رویکرد یکپارچه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 161-181]
-
گلزار، مرتضی
شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]
ل
-
لاو، نایجل
متن مصاحبۀ مجلۀ زبانشناسی کاربردی و ادبیات کاربردی با دکتر نایجل لاو [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 4-5]
-
لطفی پور ساعدی، دکتر کاظم
متنیّت: در آموزش زبان انگلیسی بر کدام «شکل زبانی« باید تکیه داشت؟
متن سخنرانی دکتر کاظم لطفی پور ساعدی در دومین کنفرانس ملی بررسی مسائل زبان انگلیسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
9-10 اردیبهشت 1397 [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 7-19]
-
لطفی متنق، رقیه
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
-
لنتالف، پروفسور جیمز پی
مصاحبه اختصاصی با پروفسور جیمز لنتالف [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 3-21]
-
لنتولف، پروفسور جیمز پی
تأملانی بر مقالات ویژهنامه و اهمیت تفکر پیش پارادایم در حوزه فراگیری زبان دوم [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 205-231]
م
-
مازندرانی، دکتر امید
بررسی اعتبار مدل اکولوژیکی عاملیت معلم برای دانشجو معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 161-184]
-
ماسودا، دکتر کیوکو
تلفیق و سازگاری نظریه اجتماعی-فرهنگی و زبانشناسی شناختی برای آموزش دستور و واژگان زبان دوم [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-106]
-
مالمیر، دکتر علی
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
-
محسن زاده، عبدالله
کاربرد و نقش اسامی کلیشه ای در مقالات رشته زبانشناسی کاربردی [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 201-211]
-
محسنی، دکتر احمد
آموزش مهارت نوشتاری دانشجویان زبان انگلیسی در پرتو گفتگوی مشارکتی ترکیبی از روش تمرین محور: بررسی دستاوردهای یادگیرندگان و ادراک معلمان [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 141-160]
-
محمد باقرب پروین، لیلا
پایبندی عملی مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به پسامتد و آموزش منتقدانه [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 103-120]
-
محمدی، دکتر سعیده
مدل توانش ژانری نویسندگان مقالات انگلیسی: با استفاده از رویکرد فراترکیب کیفی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 199-224]
-
محمدی، دکتر مجتبی
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
-
محمدی آچاچلویی، دکتر الهام
«زن مو قرمز»: تحلیلی زیستمحیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]
-
محمدی زنوزق، دکتر زهره
تاثیر مساعدت تلفن همراه در تدریس کلمات هم آیند بر توانایی خواندن زبان آموزان انگلیسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 111-138]
-
محمدی زنوزق، دکتر زهره
تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 11-32]
-
محمدی زنوزق، دکتر زهره
معرفی کتاب: کاوش های ماتریالیستی در آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 289-292]
-
محمدی زنوزق، دکتر زهره
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
محمودی، نادیا
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
-
مختار زاده، منیره
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
-
مختارزاده، مهری
تاثیر به کارگیری آموزشی نقل قول های الهامی بر یادآوری واژگان انتزاعی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 141-157]
-
مرادی، بیتا
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
-
مرزبان، بهروز
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
-
مسیحا، دکتر لاله
رویارویی با امر واقع نشانهشناسی سایبر در کتابهای آلیس [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 199-215]
-
مشهدی حیدر، دکتر داود
نقش وبلاگهای گفتگو در پیشرفت نوشتاری زبان آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
-
مطلب زاده، دکتر ناصر
رمان زوال جمعی: هویت های پیش ساخته، خلأ معنوی و زندگی طرد شده در «عصر یخبندان» اثر مارگارت درابل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-233]
-
مظفرزاده، ثریا
توانش میان فرهنگی: اصل فراموش شده در کتابهای درسی زبان انگلیسی ایرانیان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 167-183]
-
مظلوم، پریسا
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
-
معیری، مهناز
نقش وبلاگهای گفتگو در پیشرفت نوشتاری زبان آموزان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 47-60]
-
ملانظر، حسین
امکان کاربست و عملیاتی کردن روش داده بنیاد در حوزه آموزش ترجمه و رشد توانش مترجم [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 197-217]
-
ملک پور، نسرین
ادبیات به عنوان تاریخ در رمان دوازده سال بردگی و اقتباس سینمایی آن [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 65-75]
-
ملکی، دکتر ناصر
بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]
-
منتظرزاده، علی
تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]
-
منصفی، دکتر رویا
بررسی زبانشناختی ترجمه ی انگلیسی اشعار پروین اعتصامی بر مبنای تبدیل های مقوله ای کتفورد [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 47-65]
-
منصفی، رویا
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
مهبودی، حمید رضا
کاربرد تلفنهای هوشمند توسط دانشجویان: مورد دانشجویان کارشناسی در فضای انگلیسی بعنوان زبان خارجی [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 39-60]
-
مهبودی، دکتر حمیدرضا
مقایسه میزان اضطراب امتحان در بین دانشجویان علوم زیستی و دانشجویان علوم انسانی در موسسه آموزش عالی ربع رشید [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 155-165]
-
مهرانی راد، دکتر مهدی
بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]
-
مهروند، دکتر احد
مطالعۀ پسااستعماری در سهگانۀ لینگارد جوزف کنراد [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 175-198]
-
مهروند، دکتر احد
بورخس پسا استعماری: «روشنفکر استعمارشده» و «هوشیاری دوگانه» در مقالۀ«هیچ چیز از شخصیت» [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 241-263]
-
موسوی، سیده مریم
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
ن
-
ناظری، شهلا
تعیین کننده های انگیزشی تغییر زبان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی در ایران [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 151-173]
-
نسیم فر، محمد
ادامه تحصیل در مقطع دکتری آموزش زبان انگلیسی: یک گزارش مقطعی از نگرانی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1398، صفحه 83-98]
-
نعمتی زیارتی، امیرحسین
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
-
نمازیان دوست، دکتر احسان
آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]
-
نمازیان دوست، دکتر احسان
ترجیحات سبک تدریس به عنوان تابعی از خودکارآمدی، تنظیم هیجان، آموزش انعکاسی، و ذهن -آگاهی در تدریس: نگاهی به یک محیط آموزش زبان انگلیسی [(مقالات آماده انتشار)]
-
نورزاده، دکتر سعید
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
-
نورمحمدنژاد بقایی، مهری
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
نورمحمدی، اسماعیل
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 99-108]
-
نوروزی روشناوند، دکتر فرشید
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
-
نیک نهاد، انسیه
تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 11-32]
و
-
وانپت، دکتر پلونچوک
آموزش زبان انگلیسی در نروژ: رشتۀ دانشگاهی مستقل یا رشتۀ دانشگاهی وابسته؟ [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 77-102]
-
وایت، دکتر بنجامین
تلفیق و سازگاری نظریه اجتماعی-فرهنگی و زبانشناسی شناختی برای آموزش دستور و واژگان زبان دوم [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 85-106]
-
وثوقی، دکتر مرجان
تحلیل فراگفتمانی منابع تعاملی در مقابل منابع ارتباطی در حوزه ها ی علوم انسانی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 225-245]
-
ون فلوتو، پروفسور لوییز
مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]
-
ون کمپرنول، دکتر آدام
جمعی سازی سوگیری برای تخصیص نوبت به عنوان آموختنی به کمک برنامهریزی پیش از تکلیف [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 133-160]
-
ون کومپرنوله، دکتر ریمی
نظریه اجتماعی-فرهنگی، گفت و گوی بین نظریهای و قیاس(نا)پذیریهای حوزۀ فراگیری زبان دوم: دیباچهای بر ویژهنامه [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 1-30]
-
ویمر، دکتر جنیفر
نظریه اجتماعی-فرهنگی ویگوتسکی برای زبان آموزان زبان دوم: پرداختن به قابلیت های همسان با برنامه های درسی عمومی مدرسه محور [دوره 11، شماره 2، 1402، صفحه 183-204]
ه
-
هاشمیان، محمود
مطالعه شناختی استعارات مفهومی در انگلیسی و فارسی: جهان شمول یا خاصِ فرهنگ؟ [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 9-31]
-
هریسچیان، نازیلا
رمان زوال جمعی: هویت های پیش ساخته، خلأ معنوی و زندگی طرد شده در «عصر یخبندان» اثر مارگارت درابل [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 217-233]
ی
-
یاراحمدی، دکتر مژگان
سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]
-
یزدانخواه، جلیل
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
یزدانی، دکتر سعید
بررسی اصلاحات در باورهای آموزشی معلمان: مقایسه معلمان پیش از خدمت و معلمان تازه کار [دوره 11، شماره 1، 1402، صفحه 55-75]
-
یزرگیان، دکتر حسین
سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
-
یعقوبی نوتاش، دکتر مسعود
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]
-
یل شرزه، دکتر رضا
شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]
-
یل شرزه، رضا
مصاحبه با پروفسور لوییز ون فلوتو [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 3-7]
-
یل شرزه، رضا
رمانهای برجسته، پرفروش و پیرامونی:
آیا جایگاه آثار ادبی در نظام چندگانهی ادبی انگلیسی تاثیری در عملکرد مترجمان ایرانی در سطح متن دارد؟ [دوره 8، شماره 2، 1399، صفحه 75-100]
-
یوسفی، دکتر محمد حسین
تحلیل گفتمان انتقادی در مورد نقش زنان در تبلیغات رسانه های چاپی (مطالعه موردی مجله یاقوت سلامت) [دوره 7، شماره 1، 1398، صفحه 35-45]
-
یوسفی، دکتر محمد حسین
تاثیرات پیچیدگی شناختی برروی واکنش دانشجویان به بازخوردهای معلمین در ارتباط با ویژگی های برجسته زبانشناسی [دوره 8، شماره 1، 1399، صفحه 33-49]
-
یوسفی، دکتر محمد حسین
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
-
یوسفی، دکتر محمد حسین
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
-
یوسفی، محمد حسین
[دوره 4، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]